Söndag..

söndagen idag började inte braa.. så ont jag har haft inatt o imorse i ryggen.. fattar det inte.. kanske ska börja o fundera på o köpa en mjukare madrass?? vete faan men ont får jag allt för ofta nu..

städat lite idag o tvättar.. o snart ska jag till kyrkan för o gå igenom bröllopet.. nackdelen med det är att jag ska stå med där upe.. gillas inte alls.. jag komer ju knappast hålla igen tårarna när allt börjar.. kunde jag inte ens på jeanetts bröllop, det är ju rörande när man ser två månniskor lova varandra evig kärlek. :) jag får väl ha en näsduk mellan tuttarna.. haha

sen kommer det en full vecka.. suck ska ju ner till malmö för koll.. hmm.. hoppas han har hittat ett annat alternativ nu över sommaren för jag vet att han har forskat hela våren o sommaren! *grr* vet inte varför jag e nervös egentligen men det e väl för att jag inte tycker det är speciellt roligt att få höra att dom inte kan laga mig.. skam den som ger sig!

sen kommer ju min syster hiiiiit.. ska bli kul! :D

Mhysa ligger o sover middag nu och filpp o henke skulle köpa lite fika.. hoppas dom hinner för jag ska snart dra ju.. hunden sover oxå.. kul.. hahaha

ikväll blir det väl nån film eller nåt.. nää jag säger så ofta men det blir aldrig nån film ändå! jag har ingen ro o har jag det så somnar jag.. lyckat..? not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0