fredag igen

idag har det inte hänt så mycket.. va och kollade på min gamla lägenhet innan.. min syster som letar så ville hon att jag skulle kolla på den o det visade sig vara min gamla lya.. :) hyresvärden undrade varför jag flyttade.. hehe jaa det kan man undra tror det va för jag ville ha balkong :P jag messade Louise och frågade om vi skulle leka lite så vi travade bort dit o fika o flabbade litta.. :D snart börjar ju hon jobba o då finns det inte mer tid till sånt tyvärr.. :( *snyft* men men det e ju så det funkar :D

imorgon ska här va nåt nytt GATUFEST.. företagen ställer ut till outlet priser.. skitsamma men när här väl händer nåt måste man ju dit :P kanske finns nåt kul för barnen..

nästa vecka blir full.. pallar inte men jag måste ju..

sen på tisdag kommer syrran hoppas man får träffa henne litta..

ikväll blir det kanske nån film.. eller om jag slkulle plinga nån.. :P vet ej om jag pallar.. har ju vatt uppe sen lite i fem imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0