denna bloggen kändes bättre ändå..



.. här fattar jag ju va jag gör.. hehehe

jag har haft ett långt uppehåll jag vet.. suck... har hänt en massa här..

vet inte ens vart jag ska börja bara..

man kämpar på.. i vanlig ordning.. hälsan kunde ju verkligen bättre men det e bara o FÖRSÖKA acceptera..

vi har ju kommit över en bostadsrätt en 6:a HELT GRATIS!!!!! väntar på att få nycklar så vi kan börja renovera för där va lite o fixa till om jag säger så.. men so what?! hehehe kommer bli såå bra!

barnen växer o frodas..

Mhy har ju inte haft napp nu på väldigt lääänge.. :) hon är så duktig

Mamma och Dan har nu flyttat till spanien!! men kommer till oss imorgonbitti.. *tjoohoo* ska bli kul o träffa dom :D

för en månads sen skaffade vi en liten tax valp! :) Bobby heter han.. valpar e ju som valpar så.. hahaha neee han e jätte goo :P

henke har jobb o kör lastbil det e en sån lättnad fast det innebär att han inte e hemma så mycket :( men men det får man leva med.. blir roligare när man väl ses ju..

snart nalkas bröllop oxå.. o nej inte jag som ska gifta mig utan min bästaste annika!! o jag ska ju va tärna... *ryser* hehe det ska bli så kul! tur att man har lite saker att se framemot i höst annars vet jag inte va jag hade gjort..

sommaren här väl sett ut så här.. träffa Louise nästan var dag, träffade annika vid behov! hahaha låter nåt va? jeanette alltid i teleluren ;) en del annat oxå.. denna sommaren har ju gått så fort..

nee nu måste jag kissa vovve.. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0