WoW!!!

jag e så glad... gjort världens fynd denna veckan! tänk så glad man kan bli för det.. hihi

tog en tur till ullared imorde och oj säger jag.. gick upp 05.00 fick tre påsar för en billig peng.. :) hade ju inte så värst mycket med mig så det gjorde det ännu bättre..

sen jag kom hem har jag mått lite kasst.. huvudvärk som inte vill försvinna o trött för att det inte blev mycket sömn inatt.. men då somnar man förhoppningsvis tidigare ikväll..

just nu e jag glad.. sakta men säkert börjar man vänja sig vid allt som hör till en sjukskrivning.. barnen är hos sin dagmamma och där e dom som änglar.. mhy blir extremt mammig när vi kommer hem bara men det e mysit..

snart kommer mamma hem igen oxå o det ska bli skönt.. haha ni e varmt välkomna! har en massa att berätta vad som har hänt ju..

nästa vecka ska mhy till tandis men jag måste byta tiden.. sen måste vi hitta läkare tid oxå till henne hon har ju inte fått spruta eller kontroll sen i april.. :( hon tog sina första steg i förra veckan! det va svårt för fötterna va tydligen fastlimmade i golvet men det är framsteg iaf!

vädret tycker jag kan va bättre.. man blir ju lite nerdragen när det e sånt mulet o regn.. men det ska gå..

hajs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0