sorry...

jag har inte skrivit på ett bra tag nu.. det har varit full rulle med inskolning och annat.. sen har henke fibblat med datan så allt försvann?? jaja det går att komma in på internet nu iaf..

allt e ok här hemma.. henke o barnen har varit sjuka och det känns som om jag kanske oxå ska bli kass..?

inskolningen har gått bra.. tyvärr inga nya besked från min handläkare men jag gör va jag kan.. sakta men säkert ska jag komma igen!

dom andra proverna har fortfarande inte ändrats sig så nu ska jag in och ta fler prover.. jag börjar bli riktigt less på att må såhär så jag hoppas dom kan komma fram till något snart..

lilla mhy har tagit sina första steg men hon tyckte inte så mycket om det.. hehe..

mamma och dan är i spanien o kommer hem nästa vecka förhoppningsvis med ett besked om hus/lägenhet *kulit*

och henke pluggar och det går riktigt bra för honom.. och jag.. jag går hemma ett tag till.. suck..

det har säkert hänt mycket mer men just nu e jag så förvirrad så.. jaa.. ska försöka skriva lite oftare igen.. kom ju av mig när datan la av.. ehh jaja

nu ska jag lägga mig o se om det går att sova lite.. ny dag imorron..

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0