söndag

vilken härlig dag vi har haft.. vi gick upp rätt tidigt och matade barnen och sånt i lugn och ro sen åkte vi in till biltema för att fixa lite saker till cykelvagnen.. sen handlade vi lite mat och nytt regnskydd och mhy dyra nappar.. suck.. tur att en av dom har slutat dom med just dom.. haha.. en olycka skedde i bilen.. fille har ju varit åksjuk i bilen innan och idag kom det tillbaka.. snacka om att han spydde i bilen!! *urk* fick ju köpa nya kläder till honom han har ju inte spytt i bilen sen i vintras tror jag så det va ju inte direkt beredda på.. han va så rädd asså.. stackaren.. rätt så rälit.. *ryser* pii och blää

när vi kom hem åt vi lunch och städade sen fixade henke med cykelvagnen och vi cyklade.. fille va överlycklig men mhy va fundersam tills hon kom i den.. haha så kul dom tyckte det va! det va lite rälit att köra för den e ju bred så man får tänka på hur långt in vid kanten man kör.. men det gick kanon..

sen fixade vi mat igen och sen ville mhysan nanna och det fick hon så hon sover gott.. filip blev kelig men han somnade sen han oxå.. imorgon är dom lediga så vi får se vad vi ska hitta på.. hnke är i lokalen nu och jag skriver här.. jag har bilder sen idag men jag fattar mig inte på denna datan längre så det får vänta till imorron.. rätt sliten idag måste jag säga men det kommer bli en god natts sömn.. är såå nöjd med helgen och det är synd att det är slut.

mhy är fortfarande lite sjuk men det är mest lite rossligt i halsen.. men det räcker för att jag ska va orolig.. hehe min lilla flicka ju..

filip pratar på med mycket nytt.. det nya är "samma dan" "åhh titta mamma samma dan lapp på snutte" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0