fredag

här sitter jag nu 22.15 och är övertrött.. känner hur ögonen svider och hänger.. tv är på och jag hör den knappt.. det har varit en jobbig dag idag asså.. såå trött jag är.. ska skriva lite här och sen blir det sängläge.

det har inte hänt så mycket i veckan.. barnen skulle fotas och det gick inte som planerat så vi ska dit nästa vecka igen.. det är ju mhysan.. hon är såå blyg ju.. sen fick vi inga bra bilder på dom 2 ihop så det ska vi oxå prova igen.. men där blev fina på Filip.. han kanfastna på bild han! jag längtar så tills jag har bilderna här..

i helgen är det fullt.. ska se efter en hund och sen är min syster och thea nere i skåne oxå! :-) och så den vanliga rutinen att tvätta på söndag om vi nu hinner det.. jag tvättade faktiskt igår så det e ju inte hela världen om det inte skulle hinnas med..

jag har varit hos Lousie oxå en del.. måste säga att det e så kul att ha nån så nära! det visade ju sig att vi har mycket mer genemsamt än som kanske hade kunnats tänkas.. så glad att vi har blitt vänner! jag har haft så svårt för tjejkompisar hela tiden efter som jag är som jag är.. hehe men dom jag har tycker jag mycket om! även om man ses så ofta som jag hade velat.. o då menar jag dig Annika.. hehe.. men vi pratar ju nästan varje dag som går ändå.. jeanette pratar jag oxå typ var dag o ses emellan åt.. hihi jag önskar att jag hade varit två.. fast jag bara går hemma så finns det mycket som ska fixas.. träningen går heller inte bra.. har fått en ny tid i malmö snart så då lär dom få fullt upp med mig.. hehe.. ja det kommer inte bli ett trevligt återseende kan jag lova... mohahaha
nej jag säger inget mer så jag vet inte så mycket men där finns många nya ideer iaf.. sen om det blir av eller ej återstår att se men jag hoppas det då inte

barnen mår bra.. vi försöker få lilla Mhy att gå men det går lite framåt.. hon är fortfarande mammig som tusan och hon är såå goo.. Filip pratar på i vanlig ordning och många nya ord varje dag.. konstiga ideer har han oxå som att ligga o vila på soffbordet eller ligga på sin lilla syster i soffan.. en dag va filip så inne i musses klubbhus att han inte fatta att Mhy satt och slog honom.. hon va ju överlycklig! haha
Filip puttade ner mhy från soffan oxå häromdagen så jaa det är fullt upp..

nej nu klarar jag inte mer.. så nu ska det sovas.. var har alla kommentarer tagit vägen? orkar ni att läsa så orkar ni nog kommentera oxå..

poss o haaaj

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Njaa.. ok.... en liten komentar!!! Hoppas ni får en mysig helg, du vet ju var ja e!!!



Kramen

2009-09-26 @ 08:06:36
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: Annika

Ska försöka ta mig in till Klippan nån dag i veckan så vi kan ta en fika.. Längesen nu ju.. Loke tjatar ju så mycket om dig å Filip oxå så fort man kör in i Klippan.. Ja, annars oxå.. Hehe..

Pusspuss

2009-09-27 @ 20:34:46
URL: http://ackelova.wordpress.com
Postat av: emelie

Tack så jätte mycket!!

Är ni gifta?

kramar

2009-09-28 @ 22:47:06
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0