2009-09-30

jaa då va det onsdag.. skönt fast ibland känns det som om dagarna är såå långa.. barnen har inte varit hos dagmmamma i veckan.. deras näsor rinner rätt bra om jag säger så. idag har vi haft trevligt besök av annika loke och sam.. snackade lite skit i fikade. alltid nice.. håller på med mat nu. imorgon ska barnen fotas igen eftersom det ionte blev så många bilder sist.. inte alltid man har sån service.. gäller att ta vara på det. min syster va här nere i helgen så det va kul att att träffa henne o thea. det blir ju inte ofta! tyvärr.. annars är det som vanligt här hemma.. jag försöker med min hand o så.. hoppas få rätt på järnet nu oxå snart dom nya testerna ska väl snart vara klara. henke kämpar på i skolan och har nu fått en uppkörning!!! :-) det lär ju gå galant, hoppas jag iaf men det tror jag nog jag va mer beskymrad om uppskrivning men uppkörningen känns lätt som en plätt för honom.. mhy har inte börjat gå ännu bara utmed möblerna och så. hon vill ju stå hela tiden några steg har hon ju tagit så hon tar väl en liten paus nu skulle jag tro.. hehe

jag skulle plantera min ena kärleksört och lite ljung som jag hade kvar men hade knappt nån jord så henke skulle fixa med det när han nu kommer.. nu måste jag fixa till maten!

tjoo heeej

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Gick fotograferingen bättre denna gång eller var dom totalt omöjliga igen. Tack för senast det var gott.

2009-10-01 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0