2009-09-20

denna dagen har verkligen INTE varit bra.. så nu sitter jag här och är hög som ett hus och ska snart sova..

helgen har varit lugn.. igår gick vi ute i det fina vädret sen skulle min kära sambo klä om vårt soffbort och det blev jättefint! duktigt gjort fast det tog sin lilla tid men kanon blev det!

idag har vi tvättat och ola o henke o filip va nere i lokalen med fiskarna.. sen åt vi.. barnen sover.. morgan och peer kom gående nere vid vägen o henke såg dom så vi skrek på varandra ett tah.. alltid kul o träffa vännerna.. jag ska ta en dusch o sova sen för min dag har inte varit o leka med.. snyft..



söta snäckeli

barnen spelar spel :-)


filip matar mhy! haha

Kommentarer
Postat av: emelie

jasså är jag mig lik:-) haha

Varför har du problem med att kommentera. Du behöver bara skriva hej..(ler)

Hoppas att det är någolunda iallafall, man har ju dagar som är helt totalt fel ibland..

kramar

2009-09-20 @ 22:05:56
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0