2009-09-10

så nu funkar inte vår hemtele längre så ska ni nå mig så får det bli mobilen.. det e rätt tufft när en går i skola och en som e sjukskriven.. suck.. jaja..

fick ett glatt besked igår av min kära mor.. hon vill att jag ska beställa en tid till barnen för fotografering.. :) jag har ju tänkt på det läänge men det har inte blitt av.. det kostar ju liksom en del, men nu ska hon hjälpa till med det!! *lycklig* så jag ska bara beställa tid och gå o göra det.. fy f*n vad bra! TACK!

jag va riktigt trött när jag gick upp med barnen innan.. känner att det drar i ögonen och att dom e torra.. hehe kanske ska ta min dag på soffan? det har ju inte funkat innan så varför ska det göra det nu?

mhy fick ett par mega söta skor av mormor och morfar från spanien! röda i läder.. ser ut som en gympasko men ser ändå ut som en finsko.. dom passar henne perfekt.. så jag tror att morfar får åka ner igen och köpa fler skor till henne för deras skostorlekar passar henne perfekt.. svårt att hitta skor eftersom hennes fötter e så små..

filip en JÄTTE stor wallis av bilden bärgarn.. kommer täcka en hel vägg typ.. hehe.. får se hur det ska gå för en gång köpte min mamma klister,ärken med en massa traktor motiv som hon tänkte att han skulle ha på sin säng.. men ikke! man får inte sätta någonting sånt på hans saker.. han blev jätte arg på henne.. roliga unge!

idag skulle dom in i skogen.. spännande för fille och Mhy.. får väl se hur ren han e denna gången när jag ska hämta dom.. haha

jag har försökt att ragga fatt i min läkare för en telefontid men dom tidigaste han hade va 7 okt!? så länge kan jag inte vänta.. telefonnissan skrev en lapp att han ska höra av sig så fort som möjligt.. jag måste ha en diverse utlåtande överallt och allt e tydligen gammalt.. hör det inte till dom att informera mig om sånt?! hade jag vetat det hade jag ju skaffat det så när jag va på umas sist! suck.. jobbit att vara handikappad kan jag säga!

nu sitter jag här med kaffe och funderar på va jag ska göra? våldgästa min kära mormor kanske och tömma hennes skafferi på kaffe?? låter som en bra idè.. haha

hej svej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0