söndag och gäsp..

vet inte va detta har varit för en dag egentligen.. vi va på kalas med massa barn och föräldrar.. det va mycket trevligt o så men jag har inte alls varit så pigg.. fast det va en massa stoj o så så va jag helt off.. jaja vi har varit hundvakt oxå till lilla pepsi.. haha en rolig hund.. när mhysan kryper så nafsar hon henne i fötterna och mhy tycker det är så kul.. en sån rolig syn asså..

så va det där med bilen! suck varför måste allt komma nu när vi inte har några pengar och ligger såå mycket back med allt? jo men lite mer skit ska vi ju ha! det kommer bli ett dyrt kapitel vilket vi inte kan ha råd med, säljer vi den får vi nästan inget för den. dead end liksom.. jag har hört mig för bland mina vänner som sen skulle höra med sina vänner.. det e vänner det :-) jag o barnen kommer inte mer åka i den bilen förrän den är fixad eller så.. man vet ju inte va som kan hända.. henke ska höra med nån som han kan samåka med nu tills vi vet hur vi ska göra.. jag vill bara skrika "F*N" varför vi i detta.. haha min otur som förföljer mig.. det måste lösa sig på nåt sätt om vi så får åka i en nissan!

barnen är lediga imorron det e inte barnomsorg så jag hoppas det kommer bli bättre väder imorgon så vi kan vara ute att det regnar spelar ingen roll men när det blåser såhär gillar varken mhy eller filip.. annars har vi kanske en pysseldag sitället..

min förkyldning är lite bättre nu och barnens också.. lite snoriga är dom ännu men snart är nog det också borta.. och om en vecka ska jag ner till mas för kontroll!!! nervöst.. did it work or not? lite fler svar borde jag få nu.. jag får tänka positivt sen får jag ju se efter det besöket va som händer.. om inte annat så kan jag väl få börja träna upp styrkan nu?!

saknar jobbet.. jätte mycket.. alla undrar va som hänt o så.. alla frågor bara det gör mig lite nere.. hehe men det är skönt på sitt sätt för jag är ju hemma med mina underbara barn.. :) så nåt positivt är det ju med det hela.. hihi
mhy har gått jätte mycket i helgen så snart tror jag hon kommer traska runt här i vild fart.. får jag hoppas ialla fall :) min snäckelii är inte så liten längre.. fy va tiden springer ifrån en.. jag älskar dom mest! de är mig o henke ju det bästa som finns för oss..

annars kommer det nog inte hända så mycket i veckan.. min kusin kanske kommer och det är ju  ALLTID mysit! :)

jag håller mina tummar för min syster att ett jobb snart ska dyka upp och jag hoppas mina föräldrar hittar det dom söker! jag kan inte tacka er nog!

på fredag ska barnen ÄNTLIGEN till BVC! mhy ska på 10 månaderskoll och ettårskollen och sprutor.. hon äter ju nu men det är inte mycket så jag hoppas hon har hunnit ikapp sin kurva nu.. fattar inte hur dom har tänkt.. sist vi va där med mhy så va hon 8 månader och då va det hysteri för hon ville ju inte äta och avvek sin kurva så dom skickade oss till läkare, psykolog och dietist.. men sen följer dom inte upp det eller nåt sånt.. nu är vi ju med i teddyforskningen så VI har ju koll på henne och läkaren i ängelholm men INTE bvc.. hoppas hon iaf väger 10 kg nu.. hon är ju nästan 15 månader.. och sen i december ska hon ha vaccination igen.. jag har hört att dom sprutorna måste tas imon en viss tid och så men det säger dom nu att det inte har någon betydelse.. märkligt!

bara en massa tråkigheter men just nu är det så i vårt liv tur att vi har våra barn som lyser upp vår tillvaro *

nu ska jag spela farmville.. hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0