sköööönt...

barnen är hemma idag och dom är jätte snälla o goa.. jag har hunnit städa upp så nu njuter jag av en kopp kaffe.. tänk va mycket man kan göra på en timme.. hihi.. idag är jag på mycket bättre humör! solen skiner som aldrig förr typ och jaa.. vad kan gå fel idag???? inget hoppas jag för dagen har börjat kanon! snart är det dags för lunch och en powernap för mhysan.. efter det ska vi ut!  mhy tog inte napparna jag köpte till henne igår.. hon vägrar! så hon har sovit utan napp inatt.. lite oroligheter har det varit.. nappen är ju hennes trygghet så därför känner jag så elak. hon har ju ingen snutte som filip. men det har gått bra nu på morronen också så jaa.. kanske skulle man strunta i nappen helt? eller ska jag köpa en? dom håller två dagar sen e dom sönder eftersom hon biter på dom.. dom napparna hon har kostar 40 kr styck! det funkar ju inte i längden.. massa pengar som försvinner..

jaa tål att funderas på..?

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tycker att du ska fortsätta o ge henne dem andra napparna du köpte. om de nu e så viktiga för henne så kommer hon o ta den annars får hon ju va utan.. d går nog över fortare än man tror. o finns inte de andra napparna där som ni köpte innan så finns d ju inte så mkt för henne att välja på. d e ju jättebra om hon kan vänja sig av me napp =)

2009-10-05 @ 12:55:48
Postat av: Jeanette

Ja vad kan gå fel, ja o lotta jobba kväll ihop!!! Hihi....

2009-10-06 @ 07:37:27
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0