ikväll ska jag va bänkad 21.00

hehe jaa ni kan väl aldrig gissa.. hahaha

idag har det varit rätt braa.. barnen lämnades och det va fint väder jag fick väcka dom båda två imorse.. hehe mhy har ingen napp 3:e dagen nu..

jag plockade här hemma och tränade handen sen skulle dom hämtas då gick vi inom gammelmormor och fikade lite.. filip va jätte trött.. min ponk.. sen fixade vi middag.. och jaa nu sover dom små.. :) har inget att klaga på alls.. känns sköönt!

eller joo att ingen nånsin kan svara på mina annonser! :( på barnsaker.. suck asså..

nej ska jag fixa till lite gått medans henke e iväg med bilen till en kille som kanske kan fixa den.. *hoppas hoppas*

see yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0