Här va det förkylt..

Nu sitter jag här med rinnande näsa och nyser stup i kvarten.. jag klarade inte denna gången.. attans.. men jag kan väl inte komma undan var gång.. jaja det e bara att ta det som det komemr typ.. barnen är oxå sjuka så dom har varit hemma hela veckan. idag hade vi en andra fotografering och det gick väl sådär.. hehe.. mina barn är såå söta! men det där iaf lite bilder för honom att jobba med så det ska bli kul när dom är klara! det ser jag verkligen framemot!

i helgen ska vi på kalas, kevin har fyllt 3 år.. förutsatt att vi kommer dit eftersom bilen krånglar nu oxå tydligen.. snälla ni håll tummen för att det bara är en slang o inget annat, vi behöver verkligen INTE mer nu läget är spänt tillräckligt! surt läge.. suck.. Mhy ligger och hostar som bara den! har gett henne astma medicinen så jag hoppas hon blir bättre snart annars får hon ha mer..

Filip har varit rätt snäll idag och nästan inget gnäll.. duktig ponk.. hihi..


Kommentarer
Postat av: Annika

Alltid lika kul med bilar... :-/

Hoppas verkligen vi ses på kalaset på söndag...

Pussen

2009-10-02 @ 07:50:02
URL: http://ackelova.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0