2009-10-08

nu ska jag snart hämta barnen igen.. dom skulle gå upp till parken idag så Filip kommer nog vara rätt trött i eftermiddag..

bilen skulle ju på lagning hos en kille men han vågade inte göra det.. tack för ärligheten iaf och tack Louise för hjälpen!!

ringde annika och frågade om dom kunde prata med hennes bror.. och jaa han ska göra det för några tusen :) bra gjort hur som helst så kom vi ändå billigare undan.. dumma volvo ville ha 6000 kr för jobbet!! helt sjukt.. mamma ska hjälpa oss som tur är.. TACK till alla inblandande!!! gult värt!

min läkare ringde nyss om mina prover o jag fattade knappt nåt.. nu ska jag äta järn, fosfat tror jag det va o B12 tabletter och ska in o ta prover var tredje månad för att se hur min kropp tar upp det.. blev det inte bättre inom ett halvår så ska dom breda ut utredningen??? jaja prega i mig mer tabletter snälla..

sen närmar vi oss det trevliga besöket i malmö! kommer bli intressant.. men mycket nervöst! attans asså.. jag ger mig inte därifrån innan jag har fått en ordentlig undersökning och vissa ordentliga svar! o så hoppas jag få komma o jobba igen!

idag ska jag sen fika med Louise!! *tjoohoo"

nu ska jag plocka väck här tills småbarnen kommer hem.. *älska*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0