Mhy

idfag har vi varit inne med mhy på teddy kliniken o allt va bra som tur va.. men när dom tog blodprovet så blev hon jätte ledsen o jag med så klart.. jag började ju nästan gråta.. fy va hemskt det e att se sitt barn så ledsen.. men när dom va klara så tystnade hon igen..

dom vägde henne oxå o enligt dom så hade hon då bara gått upp 10 ynka gram på 1 månad!! dom frågade om bvc hade koll på henne och jag sa ju ja.. men jag e ändå orolig nu för hon har ätit bra i snart 2 månader men ändå går hon knappt upp i vikt.. så jag ringdebvc när vi kom hem så vi ska dit med henne imrron bitti.. börjar misstänka att det e magen som spökar.. energi har hon ju.. jaa jag vet inte hon väger iaf för lite och jag vill veta varför! så jag får se vad dom har att säga imorron.. min stackars lilla flicka.. *mooooj*

fille e lite förkyld.. nu e han ledig imorron så vi får se hur man mår om han ska till dagmamman på ons o tors..

nee ska plocka lite sen ska jag sova..

haaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Kommer gå bra ida!! Ring när di kommer hem!!



Kevin sitter i mitt knä, gissa vad han säger;Oooo , älskar min sophie!!!!Han e för go!!!!



Kramen

2009-05-12 @ 07:08:11
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: Annika!!!

Naaaw... Stackars tjejen!!

Pussar

2009-05-12 @ 07:57:14
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej.. vad konstigt att hon inte gått upp mer när hon äter mer.. fast d e klart.. hon rör väl sig mer oxå.. men ändå..

stackare. hoppas d gick bra idag.

2009-05-12 @ 09:45:54
URL: http://louiselangberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0