detta går trögt.. hehe..

jaa detta skrivandet går segt men det sa jag.. hehe..

i helgen e det bara jag o mhy hemma.. så mysit faktiskt.. pappa o lilleman e nere i lund.. :) jeanette har varit här o vi har ätit gott o sett på film o bara tagit det lugnt.. det går så mycket bättre med mhy och maten nu.. så skönt.. fille mår bara bra.. han busar på o snackar alltid.. han o mhy leker mycket mer nu oxå.. han har stenkoll på henne.. härom morronen när han vaknade före mhy så blev han ledsen för han trodde hon va borta så vi fick helt enkelt väcka henne.. hehe men hon älskar ju fille så mycket så det har hon inte nåt emot.. :D

jag har ju inte skrivit om detta innan.. hmm.. hur det gick hos min handkirurg.. det gick inte bra alls givetvis med min vanliga otur.. det kommer bli operation igen! dvs en tredje operation.. suck.. men det e bara att bita ihop vilket kan va svårt ibland.. det som stör mig mest med denna operationen e att jag kommer inte kunna ta hand om mina barn.. *snyft* och jaa.. vet inte hur vi ska lösa det.. henke börjar ju skolan nu 1 juni.. orkar inte ens tänka på det.. :( jag vet bara att när det väl kommer, kommer det INTE vara kul.. *ledsen*

jag jobbar på som vanligt o här händer en massa både i tid o i otid.. hahaha

det har säkert hänt en massa som jag inte kommer ihåg att skriva iaf.. jag har föressten hunnit med en ullaredsresa oxå.. kulit även om jag inte så möd..

jeanette hade med sig belle idag hit o jag tycker att hela jag luktar bebis.. hihi det e så mysit kommer knappt ihåg att mhy varit så liten.. fck en rolig film på mms från jeanette innan idag när hon va hemma.. på filmer skriker hennes son kevin hur mycket att älskar mig!! fy va gullit det va! började ju nästan gråta.. träffade honom en snabbis i måndags o han ville ju leka med men jag hann inte med det. .stackaren.. han eså söt den killen.. :)

snart kommer förhoppningsvis alla bebisar oxå.. jag väntar för fullt.. hehe Louise kläcker nog först  ;)

haha jag e så full i skratt nu.. tittar på american pie the wedding!! haha den e fräck!

mhy ligger i sin säng o sover det borde väl vara dags för mig oxå att nanna kudden..

ha det fint men glöm inte kommentera nu då.. hihi

haaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Se vad bra det gick att skriva. Sköt om er

2009-05-10 @ 09:11:32
Postat av: johanna

har ju väntat hur länge som helst känns det som att du ska skriva:) vi får väl höras av senare

2009-05-10 @ 19:55:06
URL: http://aassaa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Snacka om skön kväll!! MÅSTE göras om fast me en bättre film!!!! Kramen

2009-05-11 @ 06:19:09
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0