åhhh

det va som jag misstänkte med lilla mhy.. deras våg inne på teddy visade lite fel för enligt vågen på bvc visade att hon ändå har gått upp 300 g! så nervös jag blev o sköterskan oxå.. hehe det e tur att man kan få så snabba tider om det skulle va nåt! jag e så glad att jag bytade bvc..

jag o fille har nyss lagt i tvätt i tvättstugan o nu väntar jag tills klockan ska bli 10.30 för då ska jag ner till vårdcentralen för att prata lite grann.. nån ny studie eller nåt som dom provar o frågade om jag ville testa.. såå jaa varför inte.. sen ska jag o fille möta upp annika o loke o fika o sen kanske parken en stund o sen storköpet.. :) det va ett tagsen.. försökte få fatt i jeanette innan men jag får fortsätta jaga henne sen..

sen e det ju jobb i helgen.. suck.. o henke ska oxå jobba så det kommer bli tufft i helgen..

Kommentarer
Postat av: Louise

tack för en bra dag! jättebra o gå till storköpet.. massa sammandragningar nu hehe.. får nog ta ett par såna rundor till haha



o va skönt att mhy faktiskt hade gått upp i vikt :-)

2009-05-14 @ 20:07:47
URL: http://louiselangberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0