2009-05-26

idag har jag jobbat hela dagen.. e jätte trött så jag ska bara skriva en rad här eller två o sen blir det sängen.. jag har mått helt skumt sen igår.. jätte yr och illamående.. fattar inte va det e.. alla påpekar hur jag ser ut på jobb.. ser jag så eländig ut? detta e ju sista veckan på jobb nu ett tag tyvär.. ska ner till malmö på onsdag nästa vecka sen blir det operation på torsdag.. *usch* kanske jag får åka hem på fredag beroende på vad som görs o hur jag mår.. denna gången vet jag ju inte utgången av operationen.. det har jag vetat innan men inte denna gången o det e lite läskit.. men jag kommer säga till dom att dom ska göra det som krävs, så e det så kanske man kan få slippa fler operationer sen.. detta blir nu den 3 operationen på snart 6 år.. jag har snart levt med denna nkäpp ahnden i 9 år!! helt ofattbart ändå.. jag jar ju ont som en jag vet inte vad.. *snyft* med all anledning tydligen.. jaja håll tummarna iaf för mig att allt ska gå bra..


barnen mår fint.. min lilla flicka har blivit ett litet monster.. haha.. o fillemannen kan inte vara tyst en minut.. hihi

henke fyller år snart oxå så vi ska hinna med att fira honom i helgen oxå fast jag ska jobba hela helgen.. *pust* men det ska nog gå..

jag undrar vart min syster håller hus??? kan inte tänka att du läser här ändå det har aldrig kommit nån kommentar iaf.. du svarar ju aldrig i telefon så..

så nervös har jag blivit vet inte om allt kommer klaffa nu med op o allt.. annat fall fixar jag det ändå.. :) imorgon e det bara en vecka kvar tills jag ska ner!! weii blandade känslor..

jag hoppas att när jag sen kommer hem pigg o glad så har 2 bebisar kommit världen!!! felfritt o friska!! åhhhh det e så nuttit med bebisar alltså.. jag kommer inte få ha den minsta längre.. mhysan blir snart 1 år! var har hela denna tiden tagit vägen då? men jag e orolig för er båda! era stackare jag tänker på er och lider med er iaf.. men snart kommer ni glömma det när ni har era söta bebisar hos er..  :)

ha det bra alla mina kära underbara vänner o familj!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad du e gullig!



Hoppas att din operation kommer gå bra.. kan inte föreställa mig hur jobbigt d e. har aldrig haft några såna problem.. eller behövts opererats för nåt.. d e lite läskigt faktiskt att du har gjort d tre ggr snart..



Just nu e jag bara trött.. har sovit i två timmar precis men inte fan hjälpte d..

o du ser bara ut som att du inte får sova hemma hehe. inte så eländig.. bara trött :-)

2009-05-27 @ 11:20:28
URL: http://louiselangberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0