2009-05-18

denna dagen lider mot sitt slut.. idag har vi inte gjort mycket.. ringe en del samtal i förmiddags efter filleman hade åkt till dagmamman.. sen va vi nere i byn o gick jag henke o lilla mhy. vi köpte med oss bullar hem så vi fikade när vi kom hem.. sen efter ett tag va det dags för att hämta hem lilleman igen.. det hade bara varit han idag på förmiddagen o när vi hämtade honom va där 2 till så hon hade haft det lugnt o skönt.. hehe.. fille visade alla leksakerna som finns där o vi pratade lite.. jag gillar verkligen vår dagmamma.. hon e typ som jag så det kan inte bli bättre men framförallt att flipp älskar henne.. hihi.. när vi hämtade honom så gick vi till kiosken för att äta mjukglass vilket va en hit för både flipp o mhy! min snäcka gillar glass.. :D sen gjorde jag gryta till middag o hann med ett samtal med jeanette.. annika ringde ju nästan precis innan vi skulle hämta flipp så jag ska ringa henne innan jag ska på jobb imorron..

henke va i hässleholm i helgen o mamma hjälpte mig med barnen eftersom jag oxå skulle jobba.. hon tog med sig flippen hem på lördagen så han sov hos mormor o moffar o jag o mhy mös hemma.. somnade dock under eurocont.. hahaha.. jaa det där e inget för mig.. ;) e nog för att det e så långt o drygt.. jaa det tycker jag faktiskt.. men ändå tyckte jag oxå givetvis att rätt låt vann.. tss.. även om jag inte har hört den!! *LOL*

många som klagar på att jag inte uppdaterar bloggen??? kanske blir roligare om fler kan lämna nån kommentar en o annan gång.. ehhh.. :)

jag ska bara jobba nu 2 veckor till.. kommer sakna jobb men måste ju göra detta tyvärr men jag kommer ju tillbaka.. nån gång.. tänker mest på barnen.. usch jaaa.. *snyftar*

ja nu jobbar jag både tisdag o onsdag så då kommer jag nog inte hinna blogga nåt..  ska se om jag hittar nån bild o sätta in ocå..

ha det bra HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ



mhy ska städa.. haha

pappa henke med dotter mhy

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi får helt enkelt fixa så du å barnen kan hålla till här ute hos oss en massa i sommar. Så blir d kanske inte så drygt.

Hörs senare idag...

Pussen

2009-05-19 @ 07:24:36
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Louise

Hallå!

Jag tycker faktiskt att jag har blivit bättre på o kommentera. Kom på d där me att man får nog kommentera andra om man vill att de ska kommentera ens eget hehe .-)



har d löst sig me tiden efter operationen?

2009-05-19 @ 09:16:47
URL: http://louiselangberg.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Hej!!! Guud vad fina bilder på barnen!!! Ses om ett tag!!! Kramen

2009-05-20 @ 07:52:32
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0