2009-05-10

jag har just fyllt i ny föräldrapenning.. så det e gjort.. givetvis i sista stund.. hehe.. mhysan sover som en stock nu och jag väntar på flipp o min älskling..

jag o mhy har myst hela förmiddagen sen bjöd vi gammelmormor på kaffe.. sen fick mhy lusch o hon åt en hel liten burk mat!!! *wow* SÅ DUKTIG HON VA.. SEN EFTER ETT TAG SÅ SOMNADE HON, DAGS ATT SOVA MIDDAG JUE.. :)

jag små lpockade här hemma o passade på att vila lite jag oxå.. hon vaknade sen o då gick vi till jobb för att handla o lämnatillbaka filmen.. jag blev så besviken för filmen stannade flera gånger så det va svårt att fatta på slutet även om slutet va kasst ändå.. jaja nu har vi ju sett den iaf.. när vi va klara på jobb så gick vi inom gammelmormor igen men mhy tyckte inte alls det va kul.. den där hunden skäller ju så att trumhinnorna i öron skakar så hon va jätte ledsen o då blev hon ju mammig så klart.. min lilla tjej... hon kan se rätt rolig ut för hon gör en massa knepiga miner.. hehe och putar med underläppen.. :D

nu ikväll åt jag lite fisk.. gotte.. äter för lite fisk här hemma tyvärr men det ska vi ändra på..

imorgon ska jag iväg till sjukgymnasten o sen till hbg med mhy.. det ska nog gå bra denna gången oxå.. ska inte glömma ta med allt bara.. hehe o sätta på henne emlan..

ska ringa min mamma nu..

haaaaaaaaaaajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0