torsdag...

hallå igen.. eller jaa det va ju ett tagsen nu ju..

tror inget har hänt sen sist.. eller joooo.. hihi.. jag har röntgen tid till malmö!!! jag ska dit på specialröntgen 31 mars redan!!!!  givetvis den enda krångliga dagen men söta jeanette har erbjudit sig att köra ner mig eftersom hon oxå det e viktigt! *tack* jag ringde för att kolla om jag kunde boka om tiden men då hade jag inte kommit in förren om minst 2 månader! så det e guldvärt att det gick att lösa!!! e så glad för att ha såna fina vänner som jag har.. hihi

och jag e glad att läkaren satte prioritet högtpå mig!! hehe då går det fort.. men e klart nervös.. med tanke på (ursäkta ordvalet) hur jäääävla ONT det gjorde när han undersökte den sist så känns det inte alls bra.. :( men skit samma farbror doktorn måste ju kolla..

jag trodde jag skulle jobba imorron men det skulle jag inte!!! men däremot hoppa jag in extra på söndagkväll..

skönt att va ledig nu ett par dagar för dessa två dagarna har varit pyton rent ut sagt! jag kunde satt mig igårkväll på en stol i fikarummet o bölat så ont jag hade..

vi hade en rälig typ på jobb igår som inte ville gå när vi stängde.. riktigt arg va jag men jag e ju tvungen att behålla lugnet vilket jag har svårt för.. han la en sån riktig äcklig FIS så jag e säker på att han sket ner sig alltså.. när jag väl fick ut han så tränger han igenom dörren när jag ska stänga!!! då blev jag skakis men ja fick ut han iaf.. inte ofta sånt händer men dom gånger det har hänt mig så e det klart att man tänker på sina barn, jag har inget tålamod alls till sånt men jag måste ha det nu tack vare ungarna.. tur e ju det.. för man vet ju inte va som kan hända.. usch tvi blä! lär få höra det på jobb på tisdag.. hehe..

nej nu ska jag titta på dumburken.. jag hoppas på lite shopping imorron ;)

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Nä fy fan va räligt med sånt folk!!



Jag hoppas doktorn ska kunna fixa din handled så du slipper ha så ont sen.



Pussen

2009-03-20 @ 07:02:25
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0