sorry!!

internet har legat nere hela veckan så därför har jag inte kunnat uppdatera.. men nu e det nya tag!

barnen är sjuka.. förkyldning.. mhy har oxå feber men inte filip..

jag har jobbat lite o det har inte direkt varit min föraa vecka på jobb.. men det e bara att ta nya tag.. e ledig nu tills lördag..


för imorron e de dags för röntgen i malmö! börjar bli lite nervös nu.. det blir en tidig morgon för oss alla.. henke ska ju va i hbg kl 8 imorron o innan dess ska barnens lämnas hos mormor o morfar.. nu får ni hålla alla tummarna för mig så kanske det hjälper att få fram ett bra resultat..*ööö*

i fredags jobbade jag o i lördags va vi på isabelles dop! mycket trevligt o mega god smörgåstårta! :) lilltjejen e såå söt o sååå liten! kan inte föreställa mig mhy så liten fast hon va mycket mindre! fille va oxå med o han va jätte duktig! men på slutet blev han ledsen för han va så trött! o mhy oxå.. hon hade inte sovit sedan på morronen ju så hon slocknade i bilen för att sen sova hela natten! det tog inte lång tid för flipp att somna heller.. men min natt va kass!  jag sov sjuuukt dåligt! men men hoppas det går bättre inatt..

det va ingen fara med mhy, vi va ju hos barnläkaren.. hon har ju fått eksem o det e inte böjveckseksem tyvärr.. så jag fick en massa olika salvor till henne.. typiskt.. så vi ska in igen på torsdag för dom vbille vi skulle prata med en allergisköterska och en dietist.. matdagbok ska göras i tre dagar den första dagen va idag o jag vågar INTE skriva hon har ätit..suck.. kanske ett halvt rån o på sin höjd 2 flaskor välling sen tidigt i morse!! hon e ju sjuk men ändå hon äter redan för lite! hoppas det blir bättre hos mormor imorron.. ;-)

läkaren fastnade iaf för mhy o mhy för henne! dom gillade varandra! och hon va mycket duktig! sa inte ett ljud min lilla tjej! hon tyckte mhy va en mycket fin liten tjej.. hehe.. alltid kul att höra..


har ju oxå fått skattedeklaretionen, jag va helt säker på att jag skulle få en mycket stor skattesmäll.. men se där! jag har skött mig för jag får till o med tillbaka ett par tusen! vilken lättnad! min andra hälft får oxå tillbaka som tur e.. men jag va riktigt orolig..

nee nu däckar jag snart.. ska snart sova ska bara packa ihop lite o ringa ett samtal sen blir det bingen!

får se om jag vågar återkomma med ett resuktat imorron..

see yaaaa

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Roadtrip!!!! Hihi.... Ses snart!!!

2009-03-30 @ 22:09:19
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: Annika!!!

Jag håller tummarna för dig idag..

Du hör väl av dig när du e hemma igen, va??



Pussen

2009-03-31 @ 08:34:56
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej. nu ska du inte vara nervös. hur gick det?

puss

2009-03-31 @ 16:27:53
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0