slutat jobba nu..

jaa då va jag hemma efter en deldag på jobb.. nytt schema nu så men det gick helt ok att jobba så länge.. tiden rusade! men lite ledsen för jag knappt har träffat barnen idag.. *snyft* får ta igen det i morron, ska inte jobba igen förren till helgen..

helt slut i kroppen, men det behövde jag efter ha levt i ensamhet i 2 veckor.. haha.. kallas numera för pricken på jobb... haha.. chefens fru hade vatt orolig för mig.. gullit..

mitt tandsmycke har trillat av efter mååånga år nu! jag kommer inte ihåg när vi satte dit det. jag gjorde det med min kusin o hennes e borta för längesen.. så jag kanske ska ringa tandis o fråga om dom kan slipa till tanden lite för jag har limmet kvar.. fråga kan man ju.. min avföringer kommer va värd guld!! *lol* det va ett riktigt guldsmycke faktiskt!! haha

nee dags för sängen o jag ska be för min familj som åker till spanien imorron att allt ska gå bra! kommer sakna dom!!

puss o haaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Haha.. Du får bajsa på en burk å sen sortera.. Hihihi...

Kommer knappt känna igen dig utan den nu jue!



Pussen

2009-03-11 @ 07:15:18
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0