ny vecka och nya tag!!

har blitt friska nu! skönt!!  dags för jobb nu med.. eller jaa inte idag men imorron o så i helgen..

mhy nannar middag o fille o henke är och handlar.. sen ska vi ta upp bordet o stolarna o sen lite mat o sen ska henke iväg på möte..

i lördags fick fille som han ville efter att ha tjatat lääänge.. jag tog fille att åka bussen till mormor.. han va så duktig! o han blev jätte glad att se momo.. :D vi fika hos mamma o Dan sen kom henke med mhy o vå brummade ner till dalby.. faster linda skulle fira sig! han blev jätte glad när han fick se dom.. :)  och vi åt tacos!! fy va det va gott! lite besviken på vädret dock och så tittar man ut nu o det e strålande solsken! så här fint kunde det har varit igår men ikke.. man kan ju inte få allt här i världen.. vi åkte till mediamarket eller va det nu heter.. linda köpte sin telelur! där va som ett inbyggt wii i hennes nya lur.. fräckt! och vi hade minneskort och patroner till fotoskrivaren.. längtar till sommaren! fast ändå inte.. kommer henke in på skolan så e ju inte han ledig tyvärr.. fille har ju så kul hos farmor o farfar o faster.. ;) finns mycket jag vill göra i sommar! så vi får se hur det kommer gå..

o mamma o Dan ska till spanien nu i veckan o stanna 2 veckor?? vilka grisar alltså!! och jag får inte följa med!! suck.. jag vill oxå åka iaf en vecka! men ikke..

ska ner till malmö på torsdag oxå.. får se hur det kommer gå där.. inga framsteg förmodar jag men man ju hoppas så jag vet hur jag ska träna.. sjukgymnasten vill inte hjälpa mig förren hon vet och det eju klart att det e en stor fördel att veta va som e knas så man vet hur det ska tränas..

måste börja sy igen! det kryper i fingarna men nu har jag en del att välja på och det eju svårt att välja..

nu kommer mina pojkar!

tjoooooo haaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

ja visst e hon duktig? hihi snart ehon jättestor.. suck



va du i ullared? när ska vi fika igen?

ha d bra!

2009-03-09 @ 20:59:42
URL: http://louiselangberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0