måndag igen

suck..

inte riktigt pigg idag.. vatt hos annka idag o fibblat med lite kläder.. hehe.. kom dit 14.00 o va hemma runt 20.45 tror jag det va.. men det va trevligt.. höhö..  snnika va så inne idet att hon till o med glömde sitt kaffe.. det skulle va nån försäljning där i kvidinge o jag hade ju massor så jag vill oxå.. därav jag gömde söta lousie!!! förlåt! hehe..

jag saknar mamma o dan.. o jag tänker på lilla pepsi som e på pensionatet.. suck.. Dan kommer hem på onsdag iaf o jag hoppas det går bra.. där ligger dom borta i södra spanien o grillar sig! jag kan iaf trösta mig med att det inte e så billigt längre där nere... meeeeen det räcker med öl... åhhh...... o solen... o stranden! o så skickar dom mms där dom ligger o göttar sig!!! *fnys*

två jobbiga dagar på jobb nu... lååånga.. sen på torsdag ska vi iväg med mhysan.. det där med maten.. o jobb på fredag.. så ser det ut denna veckan.. fullt ös..

min kusin har gjort film om barnen men jag kan inte spela filen på datan konstigt nog.. hon har gjort en till o jag e såååååå nyfiken!!! vill se! du e söt du johanna!!! :)

annars vet jag inte.. känns lite jobbit just nu..

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Kul hade vi iaf!! Snacka om att jag bara har drömt om dessa jädrans kläder inatt.. Suck!

Hoppas nu vi får sålt mycket så vi slipper ha hem skiten igen.. hehe..



Vi får ta en sån dag snart igen, fast utan klädsorterandet då.. ;-) Pussen

2009-03-17 @ 08:33:06
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack ska lägga över den på DVD efter jag har fått ordning på det.

2009-03-17 @ 19:46:33
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0