lördag

och imorron e det dags för jobb.. skönt att få tankar på annat håll ett tag iaf..

det har inte hänt så mycket.. jag sitter här ensam, barnen sover o sambon e iväg.. suck.. o ingen att roa mig med.. hihi..

mhy har föressten sagt mamma nu så det kan hon.. min lilla goa sessa!

imorgon ska Dane komma 2 trappor ner så jag tänkte se om jag hinner ta en kopp innan jobb men det ska nog gå.. pepsi kommer komma i veckan men jag vet inte när o hur länge men hon e varmt välkommen iaf..  tänke ta mig i kragen o gå o ta dom där proverna på måndagmorron kanske?? annars kanske dom ringer efter mig o det vore ju inte alls pinsamt.. haha..

dagarna går väldigt upp o ner som ni kanske märker.. hehe.. men det händer just nu så mycket på en o samma gång.. hoppas det mesta ska vända snart.. denna veckan som kommer e det fullt upp varje dag! fattar inte hur jag lyckas alltså! suck!

jag vill ha sommar o värme NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0