helgen slut

och slut för jobb för denna veckan.. e dock ledig imorron sen e det på det igen..  barnen mår bara bra.. pigga o glada o busiga! :) *älska*

det gick inge bra hos handkirurgen i torsdags! jag har en stor anledning att ha ont, så ont som jag har.. det va ingen inboldning och läkaren kan hjlpa mig.. känns piss men ändå ok för vi vet va som e fel..  ska först göra en specialröntgen o sen en titthålsoperation o sen får vi se va som händer beroende på resultaten.. ödet säger mig att min näve aldrig kommer bli bra... fortsätter det såhär så lär jag vara sjukpensionär när jag e 30! men ack det tänker jag INTE bli! ska göra va kan kan för jag kommer aldrig sluta på jobbet!! nu vet jag inte hur jag ska berätta för chefen.. har en sån enorm ångest inför detta!!! vill ju inte bli sparkad! o samtidigt vet jag att han uppskattar ärlighet.. vet inte.. blandade känslor allting.. gör jag detta får det bli det sista! efter så får det bära eller brista...
 

för jag pallar inte..

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Jag tror inte du behöver oroa dig för chefen. Han har ju vatt så förstående hela tiden innan. Å d e ju inte direkt ditt fel att handen e som den e..



Hoppas verkligen din nya läkare kan göra nåt bra för dig..

Pussen

2009-03-16 @ 07:17:58
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Skönt att jobbehelgen e slut!!! Hoppas du orkar med en fika med mej n da!! Hihi.. Kramen

2009-03-16 @ 07:39:26
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

du behöver inte att oroa dig och jag tycker synd om dig om det e så att du e sjukpensionär innan 30.









puss<3

2009-03-16 @ 15:46:09
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0