börjar bli bra nu!!

jaa äntligen!! men energin kunde varit bättre.. men så e det väl när immunförsvaret e nere på noll.. trodde att jag tog medicinerna i onödan men dom har verkligen hjälpt.. har lagt sig jätte bra i ansiktet.. mest på bröst o rygg kvar.. men visst nån liten koppa här o var dyker upp ännu.. e sjukskriven denna veckan oxå.. läkaren ville göra det för nästa vecka oxå men jag sa att det räckte med en vecka sen fick det vara nog! :) 

Mhy ser oxå bra ut.. torkade koppor och små e dom nu så hon smittar inte längre som tur e.. fille har ju oxå fått men inte lika mycket som mig o snäckan som tur e! han har några på handen o runt munnen o några på magen. o på ryggen och dom i rumpan ser nra ut på honom.. jag tror inte han smittar ens men han får ändå va hemma denna veckan om i fall att..

chefen ville se bild på mig så jag messade över en bild till honom, och jaa han tyckte jag va så grann!!! haha mobbing eller vad.. :D  jag missade ju ullared tyvärr.. får bli en annan gång.. :) vilken tur att man får det en gång för detta va bland det värsta, att få en barnsjukdom som vuxen.. suck.. nu kan jag iaf sitta utan att det gör för ont.. livet inomhus har nästan gjort mig galen! tänkte ta ut barnen här på lekplatsen imorron och mig själv så vi kan få frisk luft.. men vi får ju va försiktiga eftersom här bara bor äldre o vi vill ju inte smitta dom.. hehe..

mamma va gullig o köpte lite saker till oss när dom va på ullared, tack igen.. o fille tjatar som f*n om momo nu... så nån gång tänkte jag ta filleman o åka buss med honom till momo.. det hade han tyckt va toppen!! det va längesen han åkte buss o han gillar det så mycket..

i helgen ska vi på kalas.. barnens lilla faster fyller år.. hmm.. o jag har ingen aning om va vi ska köpa till henne.. suck.. varför ska det va så svårt?! men någonting ska vi nog hitta på..

sov jätte dåligt inatt så jag e jättetrött så jag hoppas på en god natts sömn inatt.. nästa vecka e det dags för nya prover som jag hoppas ska visa bättre än innan..
o så vill ja träffa jeanette o lousie o självklart annika! känner mig som en enstöring just nu.. haha.. njaa jeanette har jag ju typ pratat med varje dag ändå så.. ;) snart dags för dopet! ska bli kul o få ge henne presenten VI har gjort.. mycket mer personligt o vad som än händer i framtiden så kan dom tänka på oss när hon ser den.. minnas.. haha..

tänkte se om jag kan fixa en sån till annikas bebis med..
o annika glöm för sören INTE att ringa imorron!!!!! åhhhhhhhh!!!! :D:D

o mamma: vi tar en vecka i spanien när du fyller år istället!!!! jag har kollat på internet o blir såååå sjuuuuuk!!!
mamma o dan ska vi till apnien nästa vecka! *avis* o jag vill med.. mina koppor hade torkat ut DIREKT!! haha jag hade blitt friskare på en gång! hihi eller hur??

nee nog med trams ska se om jag får fatt på min svägerska nu men jag tror hon jobbar men jag gör ett försök!!

ha hand om er..

haaaaaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ska bli såå skönt när ni e friska igen så vi kan ta den där lekdagen med ungarna!! O vi annat givetvis!! ;) Kramen

2009-03-03 @ 23:00:40
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: Annika!!!

Jag ringer i em.. Å vi åker ju till Ullared imon så en liten runda dit får du ju iaf. Kan ju sova i bilen så då blir d ju nästan som en övernattning oxå. Hehehe..

Hörs senare idag... Pussen

2009-03-04 @ 07:38:34
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0