snyft...

jag ska ringa handkliniken i malmö imorron... nåt har hänt.. nät vi va iväg så smäll det till o det blev varmt i handen nu har jag inte ont på samma sätt som innan vilket e skönt men jag kan röra den som innan o det e just det ska inte ska kunna göra! så jag e lite skraj nu.. ska ringa kl 8 för då fanns där läkare på vården så jag hoppas kanske få tag på thomsen?? *håll tummen* hur ska jag ta mig till malmö? barnen då? shiiit asså... måtte det inte vara kört nu!!! *snyft* hoppas INTE jag har gått igenom allt detta förgäves... men med min tur så..

min pappa sa ju till mig innan operation att jag ändå skulle få göra en till i sept.. börjar ju tro honom! :-( skrev nyss ett sms men dom sov.. det borde jag med men lycka till liksom... F*n!!!! jag blir så lack... röka röka röka!!!! fasiken heller!! snart hållt upp 1 månad nu sk ajg INTE börja igen! just nu tycker jag så synd om mig själv....hahahahahaha....

vi ska iaf ha en underbar dag imorron på skånesdjurpark! mackor o så ska vi grilla o bada o äta glass o klappa djuren osv men synd att jag har gips.. ska hitta parasollet till vagnen oxå till Mhy.. vi kommer ha en heldag så ni vet.. hihi

GODNATT!!   :-S

Kommentarer
Postat av: Louise

Din stackare! jag hoppas att d itne e nån fara me din hand... fan alltså.. d hade varit så jävla typiskt. hör av dig när du pratat me dem.. blir ju orolig! Kram

2009-06-27 @ 01:30:41
URL: http://louiselangberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0