snart 3 veckor

har jag varit rökfri.. suck.. fy va tufft det e! vill bara röka men jag har INTE gjort det! jag känner mig såå duktig med tanke på hur mycket jag har rökt innan att bara kunna lägga av helt så.. men svårt e det..

vatt i malmö o tagit stygnen vilket INTE va kul!! om ni nånsin ska ta stygn på handflatan så ska ni vara beredda på att det gör fett ont!! *snyft* jag fick så klart tvätta handen o så men fyy va det oxå gjorde ont.. suck.. jag drog på läppen o beklagde för  farbror doktorn hur ont jag hade o undrade när smärtan skulle lägga sig det va ju ändå 2 veckor sen operation nu.. men han frågade bara mig om inte min doktorn hade sagt att detta skulle göra rätt ont.. det hade han ju faktiskt gjort men jag trodde att dom alltid sa sånt.. tummen pekfinger o långfingret funkar bra men ring- o lillfinger funkar inte som det ska än.. men jag tar hellre det att ha så ont som jag har haft..

jag frågar mig var dag om allt detta har lönat sig??? neej jag tror det INTE! jag gör inte det.. återstår att se men det blir nog steloperation tyvärr.. nu e det 9 år sen o jag tror att det e mitt öde att min dumma hand inte ska vara i bruk.. dumma läkare som har fördärvat den för mig!

barnen e bättre nu tycker jag.. dom har vatt rätt förkylda med snorig näsa o hosta o lite feber..

mhy låg på golvet innan idag o jag tittar bort sen SITTER hon på golvet!! :D jag blev så glad att jag hoppade o fille oxå o mhy blev ju jätte glad.. hihi

idag har jag fikat med stackars Louise.. fy säger  jag bara jag hoppas tösen kommer ut snart.. jag har  aldrig sett att nån inte kan ha flippflopp.. hon kan inte det för det ser ut som om skär in i hennes fötter så svullen hon e alltså.. du vet att du får höra av dig om det e nåt??

sen ikväll åkte vi till kvidinge.... :-D hihi beeeeebis!!!!!!! shiiiit va söt han e (Sam) o såååå liten.. man blir ju liksom inte alls sugen eller vaddå?! hehehehe

synd att vi va tvugna att åka hem.. vi har ju inte semester som alla andra denna sommaren tyvärr.. o jag kan inte ta barnen med 1 hand o ta bussen nånstans.. går inte.. suck.. men men snart e det över..

pratade med chefen idag.. han e för go.. jag behöver lite omtanke nu o det fick jag av honom!!! :) *tack*

imorron en ny dag med min mor.. :) ska se om vi kan gå ner o köpa lite blommor o så.. måste ha nåt på loftgången tycker jag.. så det ser trevligare ut.. ingen annan gör det men jag brukar ha lite sånt där ute så jag kan ordna blommorna oxå..

min snäcka behöver nya skor.. hon har ju riktigt små fötter.. hon måste ju ha ett par som passar henne om hon ska kunna gå i dom ju o alla e för stora.. dom hade iaf inga skor på skorönne här i klippan så jag ragga fatt i några nån annanstans.. herregud! hon blir snart 1 år o hon får nog ha strl 17 heller så asså.. lillfia! o hon e mormors tös!! hone så tokig i henne.. men sen har ju min mor varit här snart 3 veckor o passat dom så det e inte så konstigt..

nej kära läsare nu har jag skrivit allt detta med en hand o nu får jag snart kramp!! tog lite tid men jag had en del att skriva..

ha det fint i nya sommarvärmen!!!

hopp o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0