Måndag

Ringde ner till umas handklinkik idag och jag fick en tid  på torsdag kl 10.00 vilken tur! hon klämde in mig för dom hade inga tider dom närmaste 2 veckorna.. tyvärr ser jag INTE fram emot besöken då jag inte kommer min läkare så jag hoppas denna andra kan lika mycket som min! annars kan jag lova att det kommer bli brak i bygget!

jag e ju själv med barnen torsdag o fredag så kulit va?? får se hur det kommer gå.. min kära mormor på 78 bast ska hjälpa mig o byta blöjor.. haha.. hon e go som oxå hjälper till fast hon e så gammal...

idag har det verkligen varit varmt! jag kan inte med sån värma ännu mindre när man inte föra sig normalt!

mhy har idag ställt sig själv upp i sängen!! hon e så duktig! självklart har hon utvecklatrs hur mycket som helst sen jag lev opererad..

fillemannen har snart blivit brunare än vad jag e... illa asså.. hihi.. han sätter iop orden nu till meningar o pratar på som jag vet inte vad.. :-D

nu väntar jag på glass.. blir lite mys med glass o film ikväll...

det finns hur många som helst som har blogg som klagar på att dom aldrig får kommentarer.. inte så kontisgt tycker för dom borde själva lära sig att kommentera.. dubbelmoral! ni vill ha kommentarer men vill inte själva ge.. det kallar jag EGO....


sveeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe ja jo jag har oxå kommit på d me kommentarerna.. att om man klagar får man ju kommentera själv.. jag gnällde påa lal innan som inte ville kommentera mens p koma jag på att jag själva bara snokade utan o lämna nåt sen började jag oxå kommentera o helt plötsligt va d fler som skrev till mig :-)



2009-06-29 @ 22:37:18
URL: http://louiselangberg.wordpress.com
Postat av: emelie

Hallå hallå! Max tackar och bockar! Allt väl? kramar

2009-06-30 @ 08:43:42
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0