hmmm

idag skriver jag mycket?? va händer?? tänkte sätta in nån bild oxå.. blir ju för litesånt för ofta tyvärr.. men det e inte kul att fota mhy för hon bara blundar på var kort typ...

jag undrar hur det går för Louise.. har tänk på henne hela dagen ju.. hoppas alla mår bra..

filleman slocknade 19.15 idag o mhy likaså... skönt.. jag hade behövt ett samtal men så blir det ju inte.. suck

mamma har ringt runt idag o imorron får jag hem papper om hur jag skulle kunna assistans nu ett tag.. jag hoppas det iaf.. eller få bidrag så man kan anställa nån att ta barnen??? ingen aning men tänk va mycket det gör att mamma ringer för mig!! jag har redan gjort dessa samtal o ingenting gick?! men nu kanske det finns en gnutta hopp..

blir jag sjukskriven mer än ett år så får jag mer pengar iaf fick jag veta så det hade vatt kul.. men nej jag vill tillbaka till jobb så fort det går! min chef e ju go.. jag fick 20 burkar barnmat av honom!!! det e trevligt när nån tänker på en så.. jag blev ju sket glad! stort tack!!

vilket oväsen barnen kan föra alltså! suck konstigt man inte e döv... haha men dom e goa o älskar varandra.. eller ja mhy älskar fille.. hmm.. älskar fille henne? såklart men kanske inte lika mycket som mhysan älskar honom.. ni ser ju bilderna.. haha..

älskar mina småfisar till barn!!! :-D

 nya gipset.. va tycks? lite mindre e det.. *skönt*










dom e så härliga mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0