hallå igen!!!

nu tror jag att jag orkar skriva..

operationen gick bra, blev större än va som va sagt.. detva inget ledband utan hela handen som hade rasat ihop igen så nu hoppas jag verkligen att detta ska funka.. det gör verkligen jätte ont o nu e det ändå mer än 1 vecka sen.. sitter med ett mega stort gips så jag inte kan ha tröja eller jacka på mig.. nu på torsdag ska jag ner o ta stygnen.. vet att jag har stygn från mitt i handflatan o ner o ovansidan så klart.. ska bli kul o se hur det ser ut men inte att ta dom för de lär kännas ju eftersom det e på handflatan ju.. ont som bara den iaf..

barnen mår bra.. mina mamma passar dom nu när jag inte kan.. tur vi har henne.. mhy börjar få ett himla humör nu, lik sin mamma hehe

alla låser sina bloggar.. ska jag med?

fille har ingen dagmamma i veckan så denna veckan blir tuff för oss..

o mamma har blvit sämre nu.. fan asså.. undrar hur långt deta ska gå.. hela hennes ankel e jätte svullen pgs av inflammation och hon börjar med cellgifter nu oxå.. fasiken säger jag bara! blir så arg!!


det har ju hänt en sak till.. jag röker inte längre!! bara 11 dagar sen men ändå!! jag e stolt o hoppas det ska gå.. men visst e jag fortfarande sugen!!! men fyy va det luktar.. haha

ska lägga in nån bild oxå men nu orkar jag inte mer.. hörs en annan gång..

det e rätt tungt att släpa på kan jag säga

dom leker ju rätt fint ihop ibland.. hehe


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vikka sööta bilder!!! Kramen

2009-06-14 @ 23:30:14
URL: http://barnenhenriksson.blogg.se/
Postat av: Linda Elofsson

Hej vännen vad skönt att op gick bra!! Tråkigt att det blev en större op men hoppas som du skrev att de blir bättre denna gången!! Jätte fina bilder på barnen, så söta dem är;-)... Vad duktig du är som slutat röka de kommer gå bra;-) Kramar Linda

2009-06-15 @ 12:16:29
URL: http://kramigochgosigtjej.blogg.se/
Postat av: Louise

va roligt att du skriver!

Duktigt som försöker sluta röka!! Hoppas du fixar d :-)



o lås inte bloggen.. så onödigt.. :-)

Vi måste ses snart igen! hör av dig när du orkar fika o om du behöver hjälp.

Kram

2009-06-15 @ 17:04:38
URL: http://louiselangberg.wordpress.com
Postat av: johanna

Du får säja till om du vill ha hjälp

2009-06-15 @ 19:32:52
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0