Det närmar sig nu..

sista dagen hemma imorgon sen e det dags.. usch fy detta e absolut ingenting jag ser fram emot.. känner av nervösiteten nu oxå.. sover dåligt o magen e i olag.. hehe.. imorron kväll ska henke köra ner flipp till dalby så jag ska packa till honom.. imorron ska vi bara leka o mysa.. Dan kommer o hämtar mig på morronen på onsdag och har mamma med sig som tar med sig mhy med bussen hem till munka igen.. jag kommer sakna dom såååå finns inte ens ord på det.. räcker jag tänker på det så tåras mina ögon.. jag hoppas ju få komma hem på fredagen igen men så länge har jag inte varit borta från lilla mhy..

jobbade sista dagen i söndags morse gick bra så jag gjorde nog rätt som bytade bort fre o lör.. vi sa även farväl till Gunsan som hade sin sista dag på jobb då hon går i pension.. det kändes lite för jag har jobbat mycket med henne och hon e så goo..

fortfarande inte ett ljud från min syster.. mysko.. men så du vet om du nu råkar läsa här så vet du nu att jag kommer opereras på torsdag men åker på onsdag.. såå jaa..


vi firade henke som fyllde år i helgen oxå.. mycket kul! sen passade vi pepsi från söndag tills i morse.. den hunden e så goo.. för en gångs skull så trängdes hon inte i sängen.. haha.. matade henne med skräpmat så jag vet inte hur hon e magen idag.. hehehe

sen kommer jag tänka på mina töser som ska få barn om det nu kommer hända medans jag e iväg.. vilket jag hoppas.. givetvis..   ;-)  men ja vi får se jag hoppas jag har nåt att se fram emot när jag kommer hem.. så ni (annika och lousie) måste sköta om er mycket o kläcka barn!! hihi

vet inte va jag ska skriva mer nu än vi alla mår bra och inväntar den nya livsstilen för ett tag framöver.

som ni kanske förstår så kommer jag nog inte skriva på et ttag.. rätt jobbit att skriva med en hand.. haha men nåt litet kan jag nog klämma in..

sköt om er alla kära läsare!!! och håll tummen för mig på torsdag!!!

kramar   sophie

Kommentarer
Postat av: Annika

Ska göra allt va jag kan för att klämma ut ungen.. Hehe..

Klart vi håller tummarna för dig. Kommer gå bra d här..

Pussen

2009-06-02 @ 06:44:41
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Louise

jadu.. jag föder gärna barn när du e borta eller innan till o me.. men d verkar inte som att linnea håller me mig.. just nu känns d som att jag kommer gå över maxtid... :-( men men.. d e väl bara o gilla läget.. även om barnmorskan inte verkade tro att vi skulle ses igen förrän i augusti :-)



Jag hoppas att operationen går som den ska o att d verkligen blir sista gången du behöver fixa d.. o att d funkar bra allting.. fan.. d kan inte va lätt.. ska tänka på dig kramar

2009-06-02 @ 13:06:33
URL: http://louiselangberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0