2 veckor sen nu

2 veckor sen det va operation o imorron bär det av till umas handklinik för att ta stygn lite här o var o undersökning.. jeanette ska köra ner mig så hon kommer  kl 9.. bättre o köra i tid så.. ser inte fram emot den långa resan men tydligen e det så petigt att just dom måste ta trådarna.. suck.. jag har såå ont!!! *snyft*

barnen e sjuka oxå.. lilla mhy hostar o snorar..

mamma höll på att skära av sig tummen igår.. Dan han ringde igår kväll från sin mobbe o redan där tänkte jag varför hanr inger från den? då va dom på väg in akuten för att det sprutade ju blod.. fy va hemskt... men lite komiskt.. jag med gips o hon med stort tumbandage!! det e minnsan inte lätt för oss att vara skadade med två små busfrön att ta hand om!

2 veckor sen jag tog mitt sista bloss o fyy va hemskt det e! jag tänker på det mycket o e så sugen! undrar när det ska gå över bara... men det luktar illa som bara den men ändå vill jag bara tända en cigg...


Kommentarer
Postat av: Christel/Farmor

Du är jätteduktig! Håll ut det värsta är snart över, att du tycker det luktar illa är ett bra tecken! Hoppas att allt går bra i dag nere på umas. Håller tummarna!

2009-06-18 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0