tiden går

nu e det snart dags att hämta hem barnen igen.. väntar på att henke ska komma.. efter det ska vi inom ängelholm för några ärenden tänkte jag..

idag har jag gjort ordning i kylen lite och postat brev och gick min runda.. rätt skönt att få röra sig..

jag har ju uppnått mitt mål att sluta röka vilket jag aldrig trodde jag skulle klara!! men jag överbevisade mig själv.. så nu har jag lovat min kropp att röra mer på mig.. ska gå min runda minst en gång om dagen.. då blir det innan sängdags eller så.. jag går ju fort så det e inte lätt att ha barnen med sig på det.. igår kväll när jag gick va det jätte skönt.. det blixtrade mycket men inga knallar himlen va helt svart.. rätt behaglig värme och inga bilar.. jag gjort detta sen i helgen o jag tror jag sover bättre iaf.. jag tror att jag sover bättre på natten om kroppen får jobba lite innan sängen! hihi.. hoppas jag kan hålla mina promenader nu bara..

o så tittade jag ju klart på jacksons minnesstund.. helt ofattbart! svårt att fatta att han e borta.. R.I.P

"I salute you!"

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tittade oxå lite på minnesstunden. Blev allt lite rörd emellanåt.

Tycker du e jätteduktig som har lagt av med rökandet..

Pussen

2009-07-08 @ 17:11:23
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: johanna m

kollade du på filmen som visades om hans barndom. så jäkla bra...

2009-07-09 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0