söndag

och det betyder tvätta!! så tradit men det måsta göras..rena kläder till den nya veckan.. det har inte hänt så mycket sen sist.. igår träffade jag Lousie o va på en riktig gå promenad på 3 timmat..  hehe.. nej men det va trevligt.. skönt att få ventilera lite känslor med henne.. och ola kom förbi igår kväll o vi bjud på liute mat.. han åt iaf så jag antar att det va gott.. haha.. vi ska ju på bio nästa vecka hoppas jag o se Harry Potter! ska bli såå kul!

o denna veckan e ju min mamma i skärgården så jag har min kusin som barnpiga! hihi.. kommer bli kul tror jag.. men jag hoppas faktiskt på lite bättre väder dock! så kan vi gå till parken o leka o så.. det ordnar vi nog ändå tror jag! :-)

skriver nog mer ikväll gott folk!


Kommentarer
Postat av: johanna

annars så gör vi något roligt inomhus och när det är uppehåll så kan vi gå ut:)

2009-07-12 @ 14:37:09
Postat av: emelie

Tack! Jag hoppas verkligen också att hon blir bra snart. Igår kväll var hon helt borta och så fruktansvärt varm men nu efter lite kåvepenin så ser det ut att bättra sig. Dock fortfarande feber.

Så söta barn du har!!

Massa kramar

2009-07-12 @ 19:03:42
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0