snart nock..

jaa imorron e det dags för malmö då.. får väl se hur det kommer gå.. hoppas självklart på att det e som det ska..

vilket väder det har varit.. såå varmt o kvavt.. det har mullrat lite oxå men inte mer än så.. tänk om det hade regnat nu hela natten så det hade varit frisk varme imorron.. och bättre luft..

idag e det 1 månadsen jag rökte sist!!! jag e stolt.. suget e inte lika stort nu längre men visst finns det kvar...

på fredag ska jag o barnen va i kvidinge, henke skjutsar ut oss på morronen tidigt som bara den o hämtar oss när han e klar.. så det kommer bli kanon det e jag säker på.. :-D sen e det helg och vi har inte planerat någonting tyvärr.. nåt ska vi ju göra med vad?

jaja jag kanske uppdaterar ikväll vem vet..

ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Louise

jag ska tänak på dig imorron! Hopaps att allt går bra! kram

2009-07-02 @ 00:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0