Min duktiga ponk!!

åhhhh... efter två jobbiga dagar utan blöja för flipp o äntligen så kissade han LITE på pottan! så stolt han blev! han e så duktig.. ska fortsätta så här nu.. nu vet han iaf att det inte e nån fara att sitta på pottan som han har trott innan..

han har fått två sänglådor att ha sina leksaker i under sängen.. mhy har fått lackskor till sin ettårsdag den 26 juli. hon ska ha sin princessklänning på sig så då får hon ha lackskor oxå.. så söta dom e.. har hittat skor till henne som jag får köpa när tillfälla finnes.. finns på intersport på väla.. så nu vet jag var jag kan hitta så små skor och va dom kostar.. suck.. hon va sjukt kelig idag.. min lilla flicka.. det skär i mitt hjärta att jag inte kan kela som hon vill.. bara 4 veckor kvar.. SUCK!

det ploppar upp tänder i hela munnen på henne oxå.. o fött fram ett jädra humör.. hehe..

vi har haft ett genombrott till o det e att Mhy älskar oxå att bada nu helt plötsligt.. hahaha.. jaa inget mer skrikande längre.. det e rätt skönt för nu kan dom bada ihop ju.. fille han tycker ju det e jätte kul..

har haft pepsi i helgen o för var gång hon e här så går det bättre.. fast hon e bra knasig.. hon låg alltså o tuggade på mhy`s fötter!! haha jaja

ja just det! det va ju besöket i malmö oxå!  det gick inte alls bra! jag e så arg! åkte ner i HELT ONÖDAN! dom visste inte va det va för operation min läkare hade gjort eftersom det e forskningsprojekt.. mne jag frågade ändå specifikt när jag ringde ner om det spelade nån roll om det va nån annan läkare som kunde se på handen o dom svarar att det inte spelar nån roll men det gjorde det ju.. men jag fick nytt gips.. jag va så arg! iaf så handen helt knas ut.. jag kan inte böja den alls inte ens med hjälp av den andra handen.. så det känns som om det kommer bli en LÅNG REHABILITERING för mig.. jag vill bara skrika

värmen ska visst vara slut nu.. hoppas inte det.. vi vill vara ute o leka o stoja..


alla ville blir fotade.. vet inte riktigt va hunden tycker om detta dock.. hihi


flipp törstig efter vi spelat fotboll



Mhys ville oxå vara med o spela





avslutar fint med dessa bilder!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Va duktig han e som äntligen vågar testa pottan!! Kämpa på!!

Pussen

2009-07-06 @ 10:40:02
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0