hihi



mina SMÅ bebisar... jaa dom tror ju det iaf.. hahaha

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja precis! Jag har nog för lite att göra nu med 2 barn o hund. Innan var det fullt upp med 2 barn, plugga, 2 hästar, 2 hundar och ensam eftersom Björn jobbade borta.

Får sysselsätta mig eller bara vara lite själv en stund.

Är det samma hand som på plönninge? Usch vad jobbigt att det aldrig ger sig. Hur gamla är dina barn igen? kramar

2009-07-01 @ 21:50:50
URL: http://minabusungar.blogg.se/
Postat av: johanna

2009-07-03 @ 23:03:50
Postat av: johanna Magnusson

jag måste ju blogga. jag har så mycket jag vill skriva av mig. jag måste prata med dig om v.29. så du vet om det. ja det är fint väder, Assa e helt slut det är precis som om hon kolar vippen två- fem ggr om dagen. De hälsar tillbaka.

Puss<3

2009-07-03 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0