hemma igen

barnen e hos mormor o morfar idag o imorron.. jag skulle följa med annika till hbg och det gick som smort.. stannade på citygross för en fika.. märkligt det där asså.. en fika här hemma kostar 50 kr o där kostar det 23 kr.. snacka om skillnad! så henke han hämtade upp mig där o vi tog en sväng inom maxi o köpte kroketter som vi ska ha ikväll.. *gott* ihop med lövbiff.. man får ju festa till det när man väl e ensam.. haha.. nej jag saknar barnen mycket!! hoppas dom har kul..

igår blev det en sen fika med lousie men det gjorde inget. henke va hemma efter lunch så.. sen fick jag vällingen till mhy som jag helt glömt bort!! *tack* vi va på fenix.. jag skulle se vilken kaka jag ville ha så stod där en DUVA???!!!! shiiiiit jag gick inte dit kan jag säga.. haha.. sen flög den ju in i dom stora fönstrena... bläää jag tryckte i hörnet! haha gillar verkligen inte duvor.. hehe.. men lousie fick ju ut den.. den ville vara där inne för den skulle bara in igen hela tiden.. snacka om tröga djur.. jaja men nu garvar jag som fan jag tänker på det! haha
jag e helt off.. eftersom barnen e i munka till imorron kanske jag ska passa på att gå o ta nya prover imorgon?? visar dom inte denna gången får dom ge mig järnsprutor asså! jag e trött på att vara hängig jämt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0