han gjorde det!!

min lille kille kissade på pottan igår inte 1 gång utan 2 gånger till o med!!! han va så stolt och jag med!!! o han fick sin present som jag hade lovat honom!

denna veckan ska ju johanna vara här och vi har varit nere o köpt lindgren cd och så gick vi ner till capio för jag kunde ju ta mina prover.. men vi väntade ett tag sen gick vi! det va nog bara jag o vi väntade 45 min så jag ska ringa ner o BOKA tid för detta e inte första gången dom vill man ska komma ner o ta prover men sen har dom inte tid?! nej då får dom boka en tid till mig istället ju! blir så arg på sånt.. sen gjorde vi lunch o har ätit den o nu e det tänkt att lilla mhy ska nana middag o fille o johanna e ute vid sandlådan..

jag har plockat utan disken o dammsugit..

Kommentarer
Postat av: Annika

Duktig gosse!!!

Pussa

2009-07-13 @ 17:22:55
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Louise

Va duktig han e!

Men du däremot... ska väl inte dammsuga o sånt? använder du inte handen lite fel då? du måste ju ta hand om dig!



kram kram

2009-07-14 @ 00:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0