får se ..

...om det blir nån åska inatt eller vad.. jag tycker ju att det bör komma så kanske man kan gå ut en runda imorron om det inte har tänkt att ösa ner då..
hämtade hem barnen som såklart somnade i bilen, mhy va ju gnällig o fille ska vi inte prata om.. fille ville inte vara uppe när vi skulle äta.. han ville nana så då gick vi in o la honom i sin säng utan protester o han somnade ju.. inte lätt o vara så trött ju.. :-) mhy fick mos o fisk men den fisken va ingen höjdare tyckte hon.. sen kelade vi lite o lekte sen skulle hon oxå nana.. henke ville gå ut o kolla ljudet i bilen så det gjorde han och vad gjorde jag? somnade såklart! kan ni fatta?! jag har varit barnfri sen igår lunch och jag däckade fast inte ens barnen har varit hemma.. märkligt.. och jobbigt! blir väl att vi snackar lite nu här hemma sen drar sig mot sängen.. det e så rälit varmt här!

vi tänker på lille kevin imorron och hoppas allt ska gå bra..

ha det bra alla bjudder på en söt bild på barnen oxå..


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, vilken härlig bild!!

Puss

2009-07-09 @ 07:28:22
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0