2009-07-16

en dag har gått förbi igen.. även idag har jag inte varit på hugget.. har knappt sovit inatt.. suck.. imorron e det redan fredag! denna veckan har gått sjuukt fort.. det e nog för att kusinen har varit här.. :-)

tyvärr åker hon hem imorron o vi har nyss gått våran kvällspromis på 1 timme idag.. men det blev slött för jag ville fota lite.. hehe men jag fattar ju nada i vanlig ordning.. jag ska sätta in bilder imorron på veckan som gått för jag pallar inte nu.. tänkte lägga mig i tid så jag kan få nån liten sömn inatt..

hej o svej...

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja vi har det toppen!

Precis jag tänkte på det där med kommentarer när du skrev det. Eller jag har rätt så många läsare varje dag och vissa lämnar ju aldrig spår efter sig trots att jag kan göra det hos dem.

Men du glöm inte att fylla i din bloggadress när du skriver för det är så mycket lättare att svara då.

massa kramar

2009-07-17 @ 13:25:15
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0