2009-07-14

dikten som jag skrev innan... det e precis så mitt liv ser ut.. tyvärr och jag vill inte skrämma nån.. "jag e ju alltid så glad.." så har det alltid varit och jag kan inte få bort det

nog om det.. barnen tog sovmorron idag o det va ju skönt.. sen kom annika o loke o sam och vi gick till parken med barnen.. där fanns även kollegan julia o hennes klara så det blev lite snack med henne oxå.. sen gick vi för vi trodde det skulle ösa ner, regn då asså.. men det gjorde det såklart inte så vi köpte glass o pratade lite till.. fille har ju kommit i trots nu ju så allt e verkligen JÄTTE kul.. not..
och nu ikväll hade vi lövbiff!! o fyy va gott det e.. jag har ju fastnat för citronpeppar som jag har typ på allt nu.. det e såå GOTT! det har varit super varmt idag o inatt kommer jag inte få många timmars sömn.. och imorron är det BARA 2 veckor tills gipset ska BORT!!! *lovley* längtar så..

jag har en önskan.. ja flera egentligen men en som ligger högt på listan.. inte kärlek för det vet jag va det e tack vare mina barn. jag har en dröm också.. ja flera egentligen men en som ligger högt på listan...

jag svamlar en massa..

tack alla ni.. ni vet vilka ni är.. tack..


Hon var en gång ett barn som ofta log,
nu är det många år sedan hennes leende dog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0