vilken dag!!

herregud!! ni anar vilken dag på jobb jag har haft!

jag har varity själv på golvet dvs: 2:a kassa, bak, grönsaker o kött!!! chefen fick va i förbutiken så då fick jag ha hand om allt! stressit somf*n, värsta dagen hittills på jobb! o jag va INTE glad! som jag har sprungit asså.. sen skulle vi ha fika såkallad springfika då eftersom där inte fanns någon som kunde byta av oss.. jag tycker det e viktigare att tanterna får sin fika så jag fick strunta i min eftersom jag helt enkelt inte hann med det.. kön va lång men det struntade jag i o körde på i full fräs! sen helt plötsligt hör jag nån säger:hej snäckan.. jag tänkte va? vem? o då ser jag jeanette från halmstad!!! :) blev ju hur glad som helst!! men tyvärr hann jag ju inte parata med henne.. jag blev så arg! jag har inte träffat henne sen jag tog studenten från plönninge! typiskt att hon kom en sån dag asså.. *snyft* det stör mig.. hehe men en glad överasskning! kände först inte igen henne ju.. hon va jättefin o allt! hoppas verkligen att vi kan ses nån dag.. saknar ändå henne fast det va längesen.. tur internet finns ändå så man ändå kan få veta lite va som händer i hennes liv.. blev riktigt ledsen för att jag inte fick pratat med henne!

så det e dags för jobb igen imorron, bilen ska besiktigas och barnen ska till bvc.. suck.. sen jobb på fredag o kalas i helgen för lillkillen! annika kanske ska komma med loke men jag tror inte jag hinner gumman! måste städa oxå här hemma.. hoppas du kanske läser detta imorron bitti.. o ringa o boka tårtor o handla.. men vi rings väl iaf o snackar lite.. känner mig hemsk! snyft..

neee nu orkar jag inte mer.. e helt slut både på det ena o andra viset..

over and out... blöööööööö

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättekul att se dig också gumman! =)

tråkigt att jag kom en dag när det var fullt ös på ditt jobb.



skulle ju bara in för att köpa en banan åt Tim, å så ser jag dig i kassan =)



verligen jätteskoj att se dig igen, vi får träffas snart igen =)

2009-01-14 @ 02:49:09
URL: http://sweetandsexy.blogg.se/
Postat av: Annika!!!

=( Jaja, jag förstår att du har mycket å göra.. Skulle dock väldigt gärna vilja veta när Filles kalas e, om vi e bjudna förståss.. Kommer inte ihåg om du har sagt d, har iaf inte skrivit upp d här hemma.

Hörs sen... Pussa

2009-01-14 @ 07:57:19
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Louise

Din stackare! du har verkligen haft en jobbig dag. o veckan låter ju inte så att den blir lättare.

Lider me dig!

2009-01-14 @ 09:49:32
URL: http://louiselangberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0