trött..

... mmhmm.. nu e jag iaf medig imorron p skönt e det.. har haft huvudvärk heeela dagen o har det ännu.. suck.. mhy e sjuk.. feber o e förkld.. hon nyser nästan konstant! hihi hon e så söt så hon e så besvärad.. nej men det e jobbit.. när jah kom igårkväll efter en HÅRD dag på jobb så hade hon nära 40 grader! jag e så rädd för plötslig spädbarnsdöd..! har precis varit inne o lagt henne nu.. får se hur det kommer gå inatt..

precis betalt in räkningar o lite skulder o sånt.. skönt att det e över även om det inte e mycket kvar att leva för.. SUCK. har ju innestående lön oxå så.. jaa, annars får jag väl springa fram välling till mhy! ehh..
jag vill ju spara ihop till en ny sulky till mhysan.. jaa jag vill spara ihop till mycket men det får vänta.. jag får ju jobba så myclet det går istället..

igår på kvällen såg jag ett program om familjer vars mamma led av cancer.. fy va hemskt! cancer som inte gick att bota då.. att få veta att man inte kommer få se sina barn växa upp.. vet inte va jag hade gjort om det varit jag.. o jag grät ska jag tala om.. det va jätte sorligt att se barnen prata om sin mamma osv.. o mammorna prata om sina barn.. då tänkte jag på min mamma.. jag hoppas verkligen att hon får bli gammal, gammal utan att lida givetvis.. skrämmande tanke det där.. finns vissa i min omgivning som inte har kvar sin ena förälder.. det måste vara jätte hemskt! att inte kunna ringa sin mamma! jag pratar med min näst intill varje dag ibland mer än en gång. jag älskar min mamma mer o mer, och jaa så klart Dan oxå! vet väl inte va som har hänt men på senste tid har min relation till dom vuxit vilket jag e tacksam för! o tanken på att inte kunna få prata med dom.. jaa.. känns jätte tufft.. man vet ju om att alla ska den vägen gå.. men alla dom år jag slösade på att vara tvär har betalat sig nu.. för nu.. vet jag inte hur jag skulle klara mig utan dom! *snyft* jag har blivit så blödig så sistonde.. känslor som kommer fram som inte bör komma fram.. o det e verkligen ingen lek..!

känslorna svallar...

take care..

Kommentarer
Postat av: Annika!!!

Tror man blir extra känslig efter man har fått barn.. Tänker annorlunda nu jue...



När e du ledig så vi kan ses?? Har för mig att du jobbar på fredag va??



Puss

2009-01-29 @ 07:16:44
URL: http://ackelova.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Stackars Mhy!!! Hoppas hon blir bättre snart igen!!



Pengar e ju alltid ett dilemma, men vi hoppas de löser sig snart så du kan köpa sulkyn!!!



Kramen

2009-01-29 @ 09:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0