PUST!!!

hallå jaaaoo..

 då va jobbe helgen över.. fy va det har vatt jobbit.. jag har ju inte jobbat på ett halvår nästan o nu jobbade tre dagar i streck! ledig imorron sen e på det igen.. hehe.. saknar ungarna så mycket bara när jag jobbar.. vet ju att henke klarar det galant men ändå.. jag e mega trött nu o snart komemr henke o då ska vi grilla mackor.. *mumma* 

träffade en tjej igår som va o handlade på jobb när hon ska gå så ser jag att det står plönningegymnasiet! skrek åt henne att stanna o hon blev ju nog lite skraj.. vi snackade ett litet tag.. tänk att man inte e ensam om att ha gått där upp i lilla klippan.. haha!

pallar inget.. ingen energi till någonting.. fryser gör jag ska jag ska nog krypa ner under mina goa yllefilt jag fick i jullis av chefen! den e riktigt skön o varm!

det där med barnvagnar e jag ju så kass på eftersom jag verkligen INTE njuter av att köra dom.. har aldrig gjort o jag kommer nog tyvärr inte börja göra det heller.. så det e klart det ska vara så smidigt som möjligt..  bor ju i centrum förvisso men dom ska ju klaras att köras lite terräng med.. hehe och så vill jag har fotstödet så klart.. det har inte min nuvarande vagn så det hade vatt toppen! o jag vill hålla mig till 4 hjul.. hehe omodernt eller?! whatever.. hihi sufflet vill ja med ha.. iaf till mhy eftersom hon e så liten..


snart får det vara bebisdags! tycker jag iaf.. o jeanette med.. hehe.. tror jag..

känns som om jag håller på att bli förkyld.. men iofs så har ju jag känt mig lite mysko på senaste..

nee detta får räcka.. sov gott sen för det lär jag göra!

posssssssssss haaaaaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaaaa, dax tycker ja de e!!!!!

2009-01-11 @ 23:06:06
Postat av: Annika!!!

Oooh.. Snart dax för mig med å fixa barnvagnen!! Pimpa den lite kanske.. Hehe..



Ringer dig om några straxar.. Pussen..

2009-01-12 @ 09:14:03
URL: http://ackelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0