onsdag!

och jag ska börja jobba ikväll!!!! jippiieee

varit hos tandläkaren med imorse.. gick jätte bra.. så nu e det över.. fattar ändå inte varför dom lagar visdomständer men jaja.. snöat har det oxå gjort igår kväll o inatt! strålande fint väder ute och snö.. så skulle det varit på julafton! inte nu..

sista veckan lilleman e hemma han börjar hos dagmamman igen på tisdag.. skönt för honom.. kanske trotsen lugnar sig lite..

försöker få tag på min kära mamma idag för hon fyller år idag! skriver ett grattis här ialla fall!

vi har kommit fram till att köpa nya vagnar igen till barnen.. såna små bara.. men först ska lilleman fylla år.. vilket han snart gör..

nee nu ska jag snart duscha innan jobb..

ha det bra gott folk!

haaaaaaaaaaaaaaaajs

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma

Tack så mycket. Lycka till med jobbet ikväll.

2009-01-07 @ 13:55:12
Postat av: Anonym

Vad har ni för vagnar nu? nyfiken

2009-01-07 @ 21:06:09
Postat av: Anonym

om jag hade vetat vem du va hade det underälttat att svar på den frågan.. :)

2009-01-07 @ 22:15:02
Postat av: Anonym

Haha gumman, jag glömde säga vem jag är. pucko



Det är ju jag, jeanette ;)



vill ju gärna veta vad du har för vagnar, eftersom jag är lite vagntokig =P

2009-01-08 @ 01:19:34
URL: http://sweetandsexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0